събота, 22 декември 2012 г.

seo

Какво е най-важно за SEO специалистите:2012 година
76% – Facebook фен страници;
74% – Analytics, скорост на зареждане;
69% – анализ на конкурентни линкове;
64% – анализ на конкурентно съдържание за вдъхновение;
64% – създаване на Google+ страници;
59% – блогове;
55% – локално SEO.


Топ SEO инструменти, използвани за анализ на ключови думи:
84% – Google AdWords;
57% – Google Insights;
20% – SEMRush;
17% – Wordtracker;
14% – Raven.


Топ платени SEO инструменти:
55% – SEOmoz & Open Site Explorer;
17% – Majestic SEO;
17% – Raven;
13% – SEMRush;
10% – Screaming Frog;
9% – Market Samurai.

Социални мрежи, използвани за SEO тежест:
88% – Facebook;
83% – Twitter;
55% – Google+;
49% – YouTube;
47% – LinkedIn;
47% – Blogging;
21% – Pinterest;
9% – StumbleUpon;
5% – Tumblr;
5% – Flickr.

Линкове от нашата ниша ! Това са най-трудните за намиране и поставяне връзки. Обикновено с нулев бюджет можем да се ограничим само от форуми и блогове, близка до нашата тематика. Но ако парите ни го позволяват непременно трябва да закупим линкове от сайтове с минимум 1 година интернет присъствие, много индексирани страници и изградено доверие пред търсачките. Каква е логиката ? Щом сайтовете от моя бранш се интересуват от мен, следователно аз предлагам нещо стойностно, а гугъл това и търси, стойностното в интернет.

Линкове в съдържание ! Търсачките обожават линкове в статии и текстове. По този начин на потребителя се дава допълнителна информация, за това което чете, а ако ние сме тази допълнителна информация, то везните се накланят към нас. Тежестта им е може би най-голяма от всички други видове връзки, надминава в пъти линковете в футъра и сайдбара. Но за най-голямо съжаление на seo оптимизаторите, те са най-трудни за откриване и най-скъпи за купуване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар