събота, 25 юли 2015 г.

facebook

фейсбук ангажирани хора

качествени фенове”, а именно хора, които се интересуват от вашия продукт и са по-склонни да се ангажират със съдържанието, което предоставяте.
Колкото повече фенове имате, толкова по-видими са вашите публикации. Проста математика.
Не бързайте да използвате реклама във Фейсбук. Има друг начин да съберете „качествени” фенове.

Приветствайте посетителите

Задавайте въпроси относно продукти и услуги

Питайте феновете за техния бизнес

Искайте помощ или анкетирайте относно нови продуктови идеи

Задавайте лесни и не продуктово ориентирани въпроси

Отговаряйте на клиентските запитванията

Отговаряйте бързо на коментарите оставени от посетители и фенове

Създайте връзка между вашата фейсбук страница и външния свят

Благодарете публично на активните фенове

Присъединете се във фейсбук групи или мрежи

Харесвайте и други бизнес страници във фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар